
Noel zamanına denk gelen bir filmde Silent Night. Hikaye de noelde geçince ayrı bir etki bırakıyor insanın üzerinde diyemeyeceğim ne noel beni ilgilendirdi ne de filmin etkisi. Zaten filmin etkisini de çok fazla hissettiğimi söyleyemeyeceğim. Aslında ilk dakikadan film biraz doğa üstü ilerleyecek gibi geldi bana ama film bu yönde gitmedi. Bu konudaki görüşümü de aynı konuya benzeyen bir Grimm bölümüne bağlayabilirim. İnanışa göre noel babanın kötü kardeşi noel de ortaya çıkıyor ve kötülük yapan insanları cezalandırıyor. Arkasında da bir kömür parçası bırakıyor. Tabi bu filmde doğa üstü bir şey yok işi yapan bir adam.
Yorum Bırak